En favor de les matèries de filosofia

martes, 11 de octubre de 2022

Quin és l'origen de tot?

 




Fet per: Ian Ortiz Justicia
Curs: 1Batx. 

Quin és l'origen de tot? Perquè va pasar ? Són preguntes que m'han fet reflexionar sobre la vida durant un temps. Hi ha vàries teories, una que diu que va ser el big bang, l'altra que va ser deu... Tothom alguna vegada ho ha pensat però sempre acabes amb la mateixa resposta, no ho sé que va passar ni perquè, però l'únic que sé, és que estic aquí present i amb això em conformo, però i si anem més enllà? I si pensem més en aquestes teories?

 El big bang, afirma que l'univers estava en un estat d'alta densitat i temperatura i es va expandir, i així es va crear l'espai temps tal com el coneixem, però i aquest univers o aquesta densitat d'on va aparèixer, com es va crear tot? Aquesta expansió significa que ja existia algo, i aquest algo com s'havia creat? Pot ser deu? Pot ser que si  que existeixi un ésser creador?
Com va existir el primer humà? Per què som la única espècie capaç de raonar i la més dominant de totes? És casualitat? O es obra també d'un ésser creador?

Tant de bo aclarir algun dia els meus dubtes i trobar respostes a aquestes preguntes i poder arribar a descobrir l'origen de tot, i no haver-me de conformar amb el "bé estic aquí i això és el que conta que la vida és curta".

No hay comentarios:

Publicar un comentario