En favor de les matèries de filosofia

lunes, 10 de octubre de 2022

Com de grans som?


Dalt d'un avió
Nom: Aleix Teixidó Jové
Curs: 1r BATX A
Ins Joan Oró Lleida

Com podem veure a la foto, crec que som molt més petits del que creiem. Un dia vaig anar a caminar per la muntanya i em va donar molt temps de reflexionar.

Quan portava una estona caminat em vaig fer la pregunta: "Com de grans som?". Des d'aquell moment no vaig poder parar de pensar en aquest tema. Vaig mirar al meu voltant i podia observar unes enormes muntanyes les quals em veia diminut, si jo ja em veia petit no em volia ni imaginar com es devia veure una formiga. Per això vaig fer aquesta petita reflexió sobre la nostra mida.

Per això crec que a vegades cal reflexionar sobre temes d'aquest tipus, simplement per fer-nos saber la nostra sort de viure en el món que vivim.




No hay comentarios:

Publicar un comentario