En favor de les matèries de filosofia

jueves, 13 de octubre de 2022

Què és la bellesa?

 


Autora: Martina Torres Riu
Curs: 1r de Batxillerat
Branca filosòfica: Estètica

Aquesta pregunta m'ha semblat sempre molt interessant, per què, que és la bellesa realment? És una cosa molt subjectiva, no? Al que un li sembla bell a l'altre no, però en certa manera tots acabem acordant unes certes regles de com ha de ser, unes regles que van canviant depenent de la cultura on estiguis i del temps. Llavors que és la bellesa? És les regles que hem acordat? O bé és el pensament de cada un?

En la fotografia podem veure una estàtua que representa la deessa Afrodita, que era la deessa grega de la bellesa i l'amor. Em va semblar curiosa aquesta estàtua, perquè jo pensava que la bellesa era una cosa estàtica, però Afrodita em va demostrar que no. Vull dir, que l'ideal de bellesa que tenien els grecs no és el mateix que tenim avui en dia. Va ser allí on em vaig començar a fer aquesta pregunta, per què si la bellesa va canviant constantment, que és realment? Quina és la seva essència?







No hay comentarios:

Publicar un comentario