En favor de les matèries de filosofia

jueves, 29 de octubre de 2020

93. Som tan lliures com pensem a l'hora de prendre decisions?


Maria Fasheh Fuentes

Aquesta pregunta m'ha sorgit ara, ja que estic vivint un moment de molts canvis en la meva vida en el qual he de prendre les decisions que probablement definiran el meu futur. Però a l'hora de fer-ho m'he adonat de que realment no soc tan lliure com penso, és a dir, darrera de cada decisió hi ha milers de factors que m'influeixen i em porten a fer les coses d'una manera determinada. És més, estic segura de que si fos per mi i no estigués influenciada per res, ara mateix no estaria on estic ni seria com soc. He arribat a la conclusió de que la societat ens imposa tants prejudicis sobre absolutament qualsevol cosa que d'alguna manera ens tanca i limita a l'hora de provar o qüestionar-nos les coses. És per això que he escollit aquesta imatge, el forat de la roca representa la llibertat que aspirem o creiem tenir, però els factors externs fan que ens tanquem en una ''realitat limitada'', la qual està representada pel petit cercle de llum del terra, que tan sols és el reflex d'allò que mai arribarem a aconseguir.

No hay comentarios:

Publicar un comentario