En favor de les matèries de filosofia

lunes, 26 de octubre de 2020

59. El camí es fa mes llarg quan tu t’atures o quan la vida t’obliga a fer-ho?



Alex Sanz Sanchez.

He triat aquesta foto ja que és un viatge que vaig fer a Mèxic/Cancún,. Aquesta imatge és de les que mes em va marcar, ja que amb una sola imatge es pot veure lo bonic de la vida, la natura, el monuments i la societat. A part d'això m'ha agradat ficar-la ja que ajuda molt a entendre el significat de la frase. 

El problema filosófic d'aquesta imatge podríem dir que es reflexa amb la frase, ja que el camí es molt extens i podem dir que si et pares, aquest es podria fer encara més llarg que si segueixes caminant, però a la vegada si no m'hagués aturat, no hauria tingut la oportunitat de gaudir d'aquesta imatge tan bonica i representativa.

M'afecta ja que a vegades quan estic cansat o crec que no puc més, m'aturo, però, el dubte es: Está bé aturar-se per poder agafar el camí després amb més forçes? O has de seguir aquest camí cansat?


No hay comentarios:

Publicar un comentario