En favor de les matèries de filosofia

sábado, 31 de octubre de 2020

104. Fins a quin punt la nova generació som esclaus o depenem de la tecnologia ?

Txenejer

El que m'ha motivat a fer aquesta foto ha estat la dependència que tenim l'espècie humana en general amb la tecnologia.
L'altre dia em vaig ficar a pensar en quines diferències hi ha en la manera de actuar entre el meu pare de cinquanta-tres anys i jo en determinades situacions en les que necessites ajuda. Per exemple: acabes d'arribar a un poble desconegut per tu i estàs buscant el camp de fútbol. El meu pare preguntaria a algú aleatori del poble per indicacions de on és el camp, mentre que jo buscaria al GPS del meu mòbil on es situa el terreny de joc. I el mateix procediment amb moltes altres situacions. Em vaig adonar que en la gran majoria d'elles, jo depenia de que el mòbil funcionés o de que tingués bateria. En canvi, el meu pare es podia valdre per si mateix en gairebé totes les situacions.

No hay comentarios:

Publicar un comentario