En favor de les matèries de filosofia

viernes, 30 de octubre de 2020

102. Per què hi ha gent que creu que son superiors per discriminar algú o un col·lectiu quan tothom sap que moralment està malament?



Ona Roure

M'he fet aquesta pregunta perquè el tema de  la discriminació l'he conegut d'aprop per varia motius. Al rebre el missatge de la foto vaig decidir seguir amb la mateixa pregunta pero canviant una mica el significat. 

Vaig voler encarar la pregunta a una discriminació entre els grups adolescents especialment. Personalment jo vaig rebre discriminació a 1r de la Eso i no ho he parlat amb ningú aixi que aquest correu es una mica per desofegar-me pero ho utilitzo per dinar més sentit a la meva pregunta. Algun com també m'he sentit discriminada per formar part de la comunitat LGTBIQ.


Crec que discriminar algú pel simple fet de que no és com tu és imperdonable i això ho sap tothom, però tot i així la gent ho fa igual.


No hay comentarios:

Publicar un comentario