En favor de les matèries de filosofia

domingo, 24 de octubre de 2021

18. Què és la llibertat?


      Fet per Bianca Herede

La llibertat per mi es sentir que tinc el valor i el dret de fer el que desitjo, tenir el meu propi espai i no sentir-me obligada a realitzar alguna cosa que no vull. Deixant de banda que cadascú pot tenir una percepció diferent de la llibertat, m’agradaria relacionar aquest concepte amb la fotografia adjuntada. Fa uns dies vaig visitar l’Aquarium de Barcelona i vaig fotografiar aquests peixos dins del seu espai on és observable que per la numerosa quantitat que són, l’espai que se’ls hi ha adjuntat es bastant gran. Però, tenen suficient amb aquest espai? No estarien millor en el seu àmbit natural? Nosaltres els humans els hi tallem la pròpia llibertat? Aquesta visita m’ha fet relfexionar sobre aquestes preguntes sense resposta i el gran concepte de què es la llibertat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario