En favor de les matèries de filosofia

sábado, 31 de octubre de 2020

111. És realment el nostre entorn el que ens marca la felicitat?





Èric Puig Mor.

El què em pregunto forçadament en moltes ocasions es si sóc feliç. 
Mai aconsegueixo trobar una resposta coherent a aquests pensaments que se'm passen pel cap quan estic passant per un mal moment. És realment el nostre entorn el que ens marca la felicitat? Jo crec que en una part, sí.
Aquesta fotografía és un record de felicitat marcat en una imatge, quan estic amb els meus amics, tots aquests pensaments ni se'm passen pel cap. Que vol dir això realment? Són ells qui m'aporten la felicitat, o són una manera de disfrutar del temps sense pensar en els meus problemes quotidians?
Espero algún dia poder trobar la resposta definitiva a aquest dubte existencial, de moment, disfrutaré dels petits però, importants moments on sento la felicitat màxima.






No hay comentarios:

Publicar un comentario