En favor de les matèries de filosofia

sábado, 31 de octubre de 2020

105. Per què, a mesura que ens fem grans, ens costa més entendre el significat de la felicitat?



Alba López 


He triat aquesta imatge perquè és clau per al missatge que vull transmetre. Penso que en ella podem observar clarament el concepte de felicitat. La felicitat sempre ha estat present en la filosofia. 


Tots i totes ens hem plantejat la qüestió, que és la felicitat? . En el meu punt de vista cada persona té una resposta , una definició de felicitat diferent. Aquí, a la meva pregunta, conforme ens anem fent grans ens plantegem molt més la pregunta de si som realment feliços, de si ens agrada la nostra vida, el nostre treball, de si realment s'ha complert el desig o el concepte que tenim de la felicitat?. Sincerament, el major problema que observo i conec, és el de no arribar a la meta o objectiu establert, és a dir, en no aconseguir aquell treball que et feia sentir pler i agust, en no tenir la casa dels teus somnis… 

Personalment, aquest assumpte m'afecta massa, ja qué penso que la felicitat la tenim a moments i em crea frustració. Encara així, crec que en el meu cas, hauria d'augmentar el experimentar d'una forma més real, més creïble. La felicitat és una predisposició per encarar la teva vida, s'ha d'entrenar i treballar per trobar realment quina és la teva recerca de felicitat.





No hay comentarios:

Publicar un comentario