En favor de les matèries de filosofia

martes, 3 de noviembre de 2020

122. Som com volem ser o com volen que siguem?

Nayla Pérez Alonso

L'imatge que he triat l'he fet jo mateixa i he triat aquesta representació perquè crec que es la que millor representa el que vull expressar, i es que, nosaltres ens pensem que som nosaltres mateixos, però la realitat es que no sabem si aquesta afirmació es certa, ja que en el día día a tot arreu hi han missatges subliminals com ara als anuncis de la televisió, a les revistes, anuncis com "Pierde esos kilitos de más y serás irresistible", "Los pantalones campana vuelven a estar de moda, deja de lado los tejanos ajustados!" i fins i tot a classe o al treball. I així podría seguir durant molta estona.
He triat aquesta fotografía i aquesta pregunta perquè, a nivell personal, vaig passar una època molt dolenta en la qual no sabía qui era, i em pensava que era jo mateixa i que prenía totes les decisións tota sola, però em vaig acabar adonant de que la realitat és que no es així, que em comportava de X manera i em vestía de X forma per agradar als altres, per "encaixar". I la realitat és que hem de ser qui som.


No hay comentarios:

Publicar un comentario